dinsdag 14 november 2006

Welkom Bij Breibeest

Welkom! Ik ben Breibeest, een drukbezette dame rond de dertig -- met 2 interessante jobs (goed voor 3,5 dagen per week), en een vernieuwde passie voor breien en haken.

Ik blijf graag ietwat anoniem -- ik bescherm mijn privéleven op internet. Maar ik kan je wel vertellen dat ik in een grote Nederlandse stad woon. Ik hou, behalve van handwerk, ook van nieuwe media, cultuur, literatuur en reizen. Ik leef samen met Grote Lobbes, mijn vriend, en Klein Dreumpje, ons schattig zoontje, geboren in de zomer van 2005. Voor Klein Dreumpje brei ik ook af en toe iets (met wisselend succes).

Op dit weblog wil ik natuurlijk mijn vorderingen op breigebied bijhouden. En ook e.e.a. vertellen over mijn zoektocht naar goeie wolwinkels, in steden die ik bezoek en op internet.

Geen opmerkingen: