donderdag 8 maart 2007

Het is lente!

Het is lente... want de nieuwe lente-Knitty is er! Met zoveel moois dat ik mezelf hard moet inhouden om niet nog een paar UFO's aan mijn al veel te lange lijst WIPpen toe te voegen!

Zoals bijvoorbeeld bovenstaande Space Invader sokken... volgens mij maak ik daar niet alleen mezelf, maar ook Grote Lobbes helemaal blij mee.


Ribena
is ontzettend mooi en sexy. De ribben in een punt zijn geweldig, de schouderafwerking is helemaal naar m'n smaak. En die losse armen! Zoooo leuk!

Vestee is een van de mooiste handgebreide babytruien die ik ooit gezien heb. Het lijkt wel een meisjestrui, vooral de versie met kraagje... zou ik het toch aandurven om dit voor m'n zoontje van anderhalf te breien?

Dashing, of Fetching voor kerels. Volgens mij vindt Grote Lobbes deze ook leuk! (En, als ik heel eerlijk mag zijn, ik ook! Misschien vind ik ze, voor mezelf, nog wel geslaagder en passender dan Fetching.)

En, nu ik toch verslaafd ben geworden aan sokken breien: deze en deze... ooooooh...

Oh-oh. Ik moet eerst dringend een paar andere projecten afwerken. Of niet? ;-)
Wat zijn jouw favoriete patronen in de nieuwe Knitty?

Knitty: Spring 2007

technorati tags: , ,

Blogged with Flock

3 opmerkingen:

Tucana's Dream zei

Queen of cups vind ik er zo uitspringen! :D

Unknown zei

Classidra (al opgezet met rode Regia sokkenwol, verslavend..) en de trui/tee is ERG mooi.
Ik dacht dat het model een jongetje was in eerste instantie.. en vind het zeker een patroon voor jongens. Dus maken!
Het staat bij mij ook in de wachtrij (eerst verhuizen...)

Anoniem zei

ikke ook de gekabelde kniekousen, Classidra dus. maar ik mag nog niet beginnen van mezelf.