zaterdag 10 maart 2007

Sheldon, eindelijk!


Sheldon the Glossy Turtle, originally uploaded by Breibeest.

Sheldon (Knitty, winter 2006) is eindelijk klaar. Op zich is-ie niet moeilijk, en hij is snel bij elkaar gebreid.
Maar Sheldon was m'n tweede rondbrei-project ooit... het zat nog niet echt in m'n vingers, en ik heb 'm gebreid met aluminium naalden van 40 cm lang! Dat was niet echt comfortabel :-)

Maar hij is er nu toch! Welkom, Sheldon! Hopelijk vindt Klein Dreumpje je leuk...

Sheldon is gebreid met synthetisch, glanzend lintgaren dat ik erg goedkoop gekocht heb bij Daisy Handwerken in Rotterdam. Daisy heeft in d'r koopjeskelder een hele voorraad van dat garen liggen, in allerlei hele felle kleurtjes. Ik vind het erg cool :-) en wil er nog wel meer projecten mee maken!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo, via, via, kwam ik op je web-log en ben helemaal weg van je schildpad. Echt geweldig, ik ben (helaas) geen breister, heb het weleens gedaan, maar borduren is nu mijn handwerkhobby. Toch word ik hier weer heel erg door geinspireerd, dus als ik ineens ga breien is het jouw schuld ;-)
Groeten van Corrie

Unknown zei

Mooi! En leuke kleuren. Ik hoop je op een SnB avond te zien binnenkort!
Groeten Puk