zondag 22 april 2007

Back To Craft


Trekking XXL 147 Jaywalkers, originally uploaded by Breibeest.

Na een onmogelijk drukke tijd op het werk ben ik weer in mijn "gewone" routine teruggevallen -- aan de job tijdens "normale" tijden, en daarbuiten weer echt vrije tijd waarin ik lekker kan handwerken!

Heerlijk! Of hoe "gewone" dingen je echt gelukkig kunnen maken.

After an impossibly busy period at work, I am back to my "normal" routine: day job during "regular" hours, and outside of that, lots of free time that I can dedicate to crafts!

That's bliss... life can be good for very simple reasons.

Ik maak nu van de gelegenheid gebruik om allerlei kleine, leuke dingetjes te maken voor mijn Secret Pal. Die heeft (vanwege de drukte) nog altijd geen pakje van me ontvangen, foei. Maar deze week zou ik dat echt goed willen maken.

Dat betekent natuurlijk dat ik nu even geen foto's van huidige projecten kan tonen. Geheim!! Daarom maar een kiekje van de Trekking XXL Jaywalkers (kleur 147, gekocht bij Wolhalla tijdens de handwerkbeurs in Zwolle) die ik al een tijdje geleden afgewerkt heb maar nog niet geshowd in hun volle glorie. Ik ben er echt wel trots op!

So, I am now making all kinds of tiny nice things for my Secret Pal. Because of my busy schedule, she hasn't received anything from me yet -- bad pal that I am... But this week I intend to send out a nice package to her.

Of course, this means that I can't show any photos of current projects. Top Secret!! That's why I present a picture of the Trekking XXL Jaywalkers (colorway 147, bought at Wolhalla, a super cool Dutch online sock yarn store) that I had finished some time ago already, but hadn't shown in all their glory yet. I'm proud of them!

Geen opmerkingen: